Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Nyköpings festdagar, del 2

Kategori: Händelser

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nicolaiskolans skolgård liknade mest en gigantisk julgran med lampor i alla kulörer,
och givetvis är även detta en kommers utan dess like...
Dock inte så mycket att släpa med hem, förutom eventuella prisvinster...
Här stod upplevelserna i centrum!
(Om man inte hade höjdskräck eller anlag för åksjuka förstås...)
 
 
 
Mer upplevelser i morgondagens inlägg, men då från scenen.
 

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Hade varit häftigt om du tog ett foto FRÅN en av åkattraktionerna...säger jag som nöjde mig med att sitta och dricka öl med utsikt över tivolit.

    Svar: För att citera Magnus Uggla: "Där går min gräns för vad jag pallar med, nu lägger jag en pizza o går ut"
    Nej, står över sånt numera, o de e nog inte så smart att släpa med 2 kg kamera att försöka hålla ordning på i det blå...
    Men idén är inte dum, man kanske får skaffa sig en GoPro... ;-)
    Jimmy Steen

    2013-08-04 | 20:12:44
    Bloggadress: http://nykping.blogg.se/
  • Lasse Jansson säger:

    Vilken effektfull pärla till bild den första i din serie från tivolit är! Kanonläcker! Eller snarare Sonyläcker, får jag förmoda. ;-)

    Svar: Ah, jo den blev bättre än jag trodde. Tycker att motivet påminner om nåt ur en gammal Bond-film från 70-talet. Ernest Stavros Blofeld möjligen??
    Jimmy Steen

    2013-08-04 | 22:33:00
    Bloggadress: http://fotbollslasse.blogspot.com

Kommentera inlägget här: