Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Big bang!

Kategori: Händelser

 
 
Även om man börjar bli gammal så var jag inte med då, men kan tänka mig att det såg ut
ungefär så här när vår galax bildades i tidernas begynnelse. 
Fast denna gången var det inte värre än nyårsfyrverkerierna från igår.
 
Testade att fota sådant vid millenie-skiftet, men det blev totalt misslyckat den gången.
Har inte testat sen dess men igår fick jag för mig att knalla ut utanför huset för att se
om man som vanligt hade några som hade privata uppskjutningar i närheten.
Och om man hade, från två håll där jag ställde mig i korset Ängstugevägen/Idrottsvägen.
 
Har sällan varit med om något mer fotogeniskt, och mina förinställda värden på 
kameran visade sig bli alldeles perfekta, för det blev lyckat verkligen.
Några till bilder visas nedan, medan alla visas på mitt Googlekonto via länken nedan.
 
 
 
 
 
 
 
HÄR är resterande bilder från årsskiftet 2023/2024
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: