Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Cars...

Kategori: Platser

 
Hej igen!
Flera gånger i veckan passerar jag genom Rosenkälla till och ifrån Rosvalla,
och ibland kan det finnas nånting värt att ta fram kameran för.
Till exempel dimma...
Några bilar fick huvudrollen denna gången.
 
Och på tal om bilar; jag måste nog överväga att åter börja använda min egna bil något oftare.
Igår när jag skulle åka o handla så hade batteriet laddat ur helt då jag inte kört på mer
än 2 veckor, och i cd-spelaren satt julskivan fortfarande kvar...
 
Nu ser jag fram emot en vår med fotografiska expeditioner och sommarmusik!
Dags att gå till soffan och nedräkningen i väntan på Klitos Klitou!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Välkomponerade bilder med mystik som dimman erbjuder. Snyggt.

    Jag kan däremot inte riktigt säga att jag tycker att Mello-bidragen är välkomponerade, men det är min alldeles egna åsikt. :-)

    2016-03-14 | 09:30:01
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • Stefan Karlsson säger:

    Dimma utgör en fantastisk kuliss och här har du lyckats bra Jimmy

    2016-03-20 | 20:50:45
    Bloggadress: http://stefansvardag.wordpress.com
  • Martin säger:

    Tacksam att du lyckats dokumentera tjuvparkeraren som ställt sig på MIN plats !

    2016-03-21 | 13:05:12

Kommentera inlägget här: