Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Business trip...

Kategori: Stockholm

  
En dag efter, eller sex dagar före om man så vill bar det av norrut,
5000 fattigare men 6 timmar rikare...
Som vanligt alldeles för många bilder, ändå har jag tokgalllrat,
ta mig för den jag är.  ;-)
 
 
     
 
     
 
       
 
 
 
 
        
 
     
 
 
      
 
     
  
 
        
 
 
     
Rockfolket on stage!
 
  
Och dagens sannaste ord - på ett kabelskåp nära dig!
 
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Stefan Karlsson säger:

    Det här med att kasta upp skor i träd och ledningar är en trend som inte fanns när jag var ung. Någon som vet varför detta görs?

    Svar: Mycket bra fråga som jag också funderat på...
    Jimmy Steen

    2015-06-10 | 23:26:18
    Bloggadress: http://nykping.blogg.se/
  • Atte säger:

    Skor på snöre= Skosnöre!!! :-))
    Heja Göteborg!

    2015-06-11 | 22:36:51

Kommentera inlägget här: