Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Top gun 2014...

Kategori: Händelser

Om ni tycker att ni ser ett leende på mina läppar så stämmer det!                         Foto: Kim Jarl
 
Så blev den då av till slut, min sedan länge inbokade flyglektion.
En fantastisk upplevelse som rekommenderas till den som tar sig råd.
Och vågar... ;-)
Länk till Nyköpings Flygklubb finns i länklistan till höger eller här.
 
     
 
     
 
                                                                                                                                               Foto: Kim Jarl
 
 
 
 

Kommentarer

  • Stefan Karlsson säger:

    Ahhh, måste vara en härlig upplevelse, men är det verkligen ett leende på dina läppar vi ser, eller är det ett grin av fasa?

    Svar: En helt underbar upplevelse, och jag lovar dig, jag har leendet på läpparna fortfarande!
    Jimmy Steen

    2014-08-24 | 07:10:49
    Bloggadress: http://nykping.blogg.se/
  • Lasse Jansson säger:

    Läckert! Och vilket fint litet plan. Jag blir lite avundsjuk samtidigt som jag vet att det är ganska lätt att bli flygsjuk i dessa små propellerplan. Fantastiskt perspektiv på omgivningarna får man i alla fall där uppifrån.

    Svar: Ja detta var en höjdare! Jag har aldrig haft anlag för åksjuka så det var inget problem.Och fågelperspektiv är väl en bra term i sammanhanget. Rekommenderas!
    Jimmy Steen

    2014-08-24 | 12:18:16
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • Yvonne Sparreteg säger:

    Nä va läskigt.
    Du är allt en överraskningarnas man.

    2014-08-27 | 20:18:27

Kommentera inlägget här: