Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Det som göms i snö...

Kategori: Från arkivet...

 
När snön försvann på bara några dagar för ett par veckor sen så insåg jag att jag missat
att lägga ut ett antal vinterbilder tagna i mitten & slutet av januari.
För inte kan man väl lägga ut gamla vinterbilder när det är vårväder ute!?
 
Men med lördagkvällens ymniga snöväder så fick jag till slut en andra chans att
publicera  dessa historiska snöbilder från när det begav sig...
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Stefan Karlsson säger:

    Fint med vinter, men nu är det vår vi vill ha.

    Svar: Kan bara hålla med, men tyvärr får vi nog vänta ett tag till...
    Jimmy Steen

    2016-02-14 | 14:09:27
    Bloggadress: http://stefansvardag.wordpress.com
  • Lasse Jansson säger:

    Det forsande vattnet i den starka kyla som rådde i januari gav spektakulära motiv bl.a. vid Storhusqvarn. Jag är tacksam för att du visar bilder därifrån eftersom jag själv aldrig fick tummen ur och åkte dit... :-)

    Svar: Ett tacksamt mål för lunchpromenaden och att kunna gå längs hamnen och strandpromenaden på väg hem från jobbet är också lyxigt. Och ibland kommer man ihåg att ta med kameran också... ;-)
    Jimmy Steen

    2016-02-14 | 14:26:51
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: