Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Ytterligare en...

Kategori: Expedition Öland

 
...skitdag.
Visserligen sommarvarmt och med öländska mått mätt inte fullt så blåsigt,
men däremot grått, grått, grått vilket är sååå tråkigt.
Inte förrän framåt sena eftermiddagen lättade det lite vilket räddade några bilder i.a.f.
 
Har beslutat att göra fredagen till den stora åka-bil-dagen då jag lämnar boendet
med tillhörande nyckelåterlämning i Borgholm för att sedan ta vägen söderut
och hälsa på Långe Jan vid fågelfarmen Ottenby...
Efter det rullar jag hemåt i "sommarkvällen"!
Tror att det är skönare att få två hela dagar på hemmaplan efter det stora steget
från paradiset till verkligheten och ox-veckorna fram till jul...
 
Detta innebär att det sista inlägget från Öland här på Kontraster inte kommer imorgon,
utan någon gång under lördagen, på återseende då!
 
Ytterligare en havsörns-bild, mycket bättre än den som togs i söndags!
 
 
 
 
Just ja, gilla HÄR!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Yvonne Sparreteg säger:

    Fina bilder igen. Välkommeng hem imorgon. Grabbarna väntar på dig.

    Svar: Och jag väntar på dom! ;-)
    Jimmy Steen

    2014-10-09 | 20:47:44
  • Lasse Jansson säger:

    Fina bilder! Bilden på solnedgången som speglas i fönstret träffar helt rätt på mig och mina synnerver. Det är i och för sig inget fel på slarvörnar och sjöbodssiluetter men fönsterbilden vinner. Jo, ålkråkor är det fel på så den bilden kan jag ju inte gilla hur fin den än är... ;-)

    Svar: Haha, ja de e klart att motivvalet spelar in, det märker jag ju på reaktionerna efter att ha haft paddor på bild vid ett par tillfällen, det är inga ovationer direkt ;-) Men håller med dig, av torsdagens halvmediokra bildkvartett så är nog den bäst!
    Jimmy Steen

    2014-10-10 | 08:30:51
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: