Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Påsktraditioner...

Kategori: Platser

 
...är jag inte så mycket för, men vem säger nej till 4 dagar ledigt?
Påskaftonen utlovade en finfin vårdag, så jag satte mig på tåget norrut.
Jag skulle leta vårtecken i huvudstaden!
 
Kungsträdgården skulle man kunna göra ett separat inlägg om,
men har reducerat ner antalet bilder därifrån till dessa:
 
 
        
 
 

Tycker nog även att en viss vårkänsla fanns på fler ställen,
här kommer resten av bilderna på rad.
God fortsättning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Bosse säger:

    Känns väldigt konstigt när man tittar på dina bilder. Det liksom drar.......mot Stockholm!

    Svar: Ajajaj, ja det var ju inte meningen, tror att du behövs bättre på hemmaplan. Men en dag då och då kan det faktiskt vara ganska trevligt att traska runt där. Men som jag alltid brukar säga, det bästa vyn av Stockholm är alltid den man ser i backspegeln...
    Jimmy Steen

    2014-04-20 | 11:17:21
  • Kodjo Akolor säger:

    Älskar den färgglada tjejen vid stadshuset, snacka om att sätta lite färg på tillvaron!

    Svar: Håller med, hon passade in likt ett levande påskris denna helg!
    Jimmy Steen

    2014-04-21 | 15:02:30
  • Åke säger:

    Nu kom det där suget igen till Stockholm!

    Svar: Ah, vi får göra en favorit i repris när det passar, den gode, den onde och den fule...
    Jimmy Steen

    2014-04-24 | 18:39:15
  • Jean Tricolor säger:

    Mon Dieu! Ils n'ont pas de pantalon sur eux-mêmes???!!!

    Svar: Oui...! ?
    Jimmy Steen

    2014-04-25 | 22:53:15
  • Stefan Karlsson säger:

    För att vara en person som avskyr Stockholm blir bilderna från just Stockholm allt bättre.

    Svar: Ah, tack för det, men de e ju synd att man måste åka ända dit för att få Stockholmsbilder. Svårt att komma runt är jag rädd...
    Jimmy Steen

    2014-04-28 | 13:10:12
    Bloggadress: http://nykping.blogg.se/

Kommentera inlägget här: