Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

Joyride #2

Kategori: Platser

 
September!
Mörkret har tagit över på kvällarna, kylan likaså.
Semestern är slut, jobbet kallar, åtminstone ett tag till...
 
Här kommer sista semesterbilderna från den sista veckan
då jag besökte Östergötland, där jag växte upp.
Kinda kanal (Stångån), Hycklinge samt Neva books & galleri i Rimforsa besöktes.
...bland annat...
 
Kontraster går nu ner på lågvarv, men håll koll, man vet ju aldrig...
 
Nästa större event är en ny Ölandsresa v.41, det blir grejer det!
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
  
 
  
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Jag vet inte varför bevakningen via min egen bloggs "blogglista" hängt upp sig och inte visat dina senaste två inlägg men här fanns det ju flera guldkorn framvaskade. Från hysteriskt roligt (mopeden) till spännande komposition (näckrosen) och allt däremellan! Jobba på, det gör ju jag också numera men på lite försiktig halvfart... :-)

    2013-09-06 | 21:46:18
    Bloggadress: http://fotbollslasse.blogspot.com

Kommentera inlägget här: