Kontraster

högt och lågt, svart och vitt, stort och smått

En onsdag i hamnen, del 5

Kategori: Händelser


För femte onsdagen i rad, hamnen...
Tema: amerikanare
A99 + 50/1,7
Och stjärnfilter, men det var det väl ingen som kunde gissa!?  ;-)
 
För er som aldrig fotat på riktigt så är ett stjärnfilter ett filter som skruvas fast
framför objektivet som skapar stjärneffekter, i dessa fallet 6-uddiga.
Alltså inget photoshop så långt ögat når...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
     
 
     
 
  
 
  
 
Är nu trött på blänkande bilar, vi får se när nästa besök i hamnen sker...
 
 

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Jag återkommer med mina bilder Jimmy.

    Svar: Det ser jag fram emot!!
    Jimmy Steen

    2013-07-04 | 12:14:33
    Bloggadress: http://nykping.blogg.se/
  • Lasse Jansson säger:

    Det verkar som du ännu en gång haft en trevlig och produktiv onsdag i hamnen. Här i öländska Färjestaden hade de också bilträff (med entusiastbilar) men i torsdags kväll i sitt gamla färjeläger. Inte tusan hann jag dit...

    Trevliga detaljer bjuder du på ännu en gång och med gnistrande stjärnor vilket tyder på anständigt väder i hamnen. Jag har själv inte varit på mer än två av dessa bilträffar, totalt under åren, så det kanske kan bli något att se fram emot denna sommar. Tycker i och för sig att det är för mycket folk och alldeles för trångt men det kanske går att fota någon backspegel eller så. ;-)

    Svar: Hej Lasse! Du ska veta att jag är mycket avundsjuk på dig som är på Öland medan jag får jobba, men den som spar han har som bekant.Hamnen har det ju blivit mycket av i år av nån anledning, lite för mycket faktiskt så det låter bra om du kommer ner och löser av mig ;-)
    Trångt och mycket folk ja, men det är det som e utmaningen...
    Jimmy Steen

    2013-07-06 | 06:57:37
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: